niedziela, 19 października 2014

Dym, który drażni twój nos... Początek

Witam was na moim blogu. Zaczynając chcę przedstawić wam  kilka istotnych wiadomości.

Po pierwsze :
W dziale opowiadania znajdziecie moje konkursowe opowiadanie pt. Szkatułka, które dzielnie walczyło podczas konkursu "Wybitny Twórca", organizowanny przez portal Extrastory. W
W dziale Wiersze znajdziecie dwa twory, które poruszą waszą duszę. Samozagłada i Wartość sumienia (Jeszcze nie publikowany).  Przeczytajcie, zapamiętajcie - ale najpierw, rozpalcie ognisko, żeby zrobić potrzebny klimat (W ostateczności, wystarczy ciemny pokój i świeczki).
W dziale Recenzje Zysk i S-ka, znajduje się pierwsza z moich recenzji, Demonolog - Andrew Pyper, dla tegoż wydawnictwa.
Planuję, pisać tutaj recenzje książek, które pochodzą nie tylko stąd a swoją treścią i przesłaniem przemówiły do mnie w sposób tak znaczący aby zostawić po nich jakąś cząstkę.
Extrastory, jest to zakładka poświęcona wydarzeniom na tymże portalu. Znajdziecie tutaj najnowsze wydarzenia i konkursy. Halloweenowy banerek wisi poniżej Shoutboxa. Więcej o tym w zakładce. Serdecznie zapraszam do zabawy :)

Po drugie :
Jeśli chcecie zawiesić u siebie mój banerek, znajdziecie go w dziale linkownia. Wychodząc wam z pomocną dłonia stworzyłem, dwa całkiem proste banery, które będą moją ikoną na waszych sronach.
Najważniejsze polecane przeze mnie blogi, znajdziecie w zakładce Polecane. Jeśli natomiast, ktoś chce, żebym to ja wywiesił wasz baner, piszcie a znajdzie się w zakładce o której mówiłem, jak i na dole pod postami.

Po trzecie :
Osoby, które już zapoznały się z moją twórczością pewnie zmartwi fakt, że jak na razie wrzucane będą tutaj teksty, uprzednio pojawiające się na moim profilu na Extrastory. Jednak wychodząc waszym oczekiwaniom na przeciw, chciałbym z radoscią oświadczyć, że za dwa tygodnie, pojawi się całkiem nowa historia. Będzie to dość obszerny Prolog, który zapoczątkuje część, większej całości.
Premiera już w sobotę 1 Listopada, zapraszam :D

Na sam koniec : 
Chciałbym, żebyście usiedli razem ze mną przy ognisku. Wsłuchując się w jedną z opowieści zapatrzyli się w ogień z płonacych polan, wypatrujac w nim bohaterów oraz wydarzeń, które przynosi dla was niosący się z wiatrem głos. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz